Cum sa ai rata conversiei de peste 2%? O rata de conversie de peste 2% ajuta la recuperarea investitiei initiale si la un profit mai mare. De aceea este util sa se urmareasca si sa optimizeze toate canalele de promovare pentru a avea o rata de conversie cat mai mare.

Rata de conversie trebuie urmarita pe fiecare canal

  • trafic din google organic care reprezinta cat de bine este indexat site-ul de motoarele de cautare ca urmare a optimizarii SEO
  • trafic din campaniile platite din Google Ads
  • trafic din campaniile platite din Facebook Ads & Instagram
  • trafic din accesarile directe
  • trafic din alte surse (Favi, Biano, compari, price, etc.)

Date initiale

S-a preluat un magazin online care ajunsese de la aproximativ 8 comenzi pe zi la un numar de 1-2 comenzi pe zi. Aceasta performanta a fost atinsa de o firma „specializata din domeniu”.

  • Numar comenzi zilnice 1-2
  • Traficul si Conversiile erau urmarite
  • Canalul principal care aducea comenzi era Facebook
  • Se intampinau dificultati in finalizarea unei comenzi (pur si simplu site-ul era plin de bug-uri)
  • Domeniu: articole pentru botez

Discutia initiala

S-a efectuat un audit la magazinului online in urma caruia s-a realizat un set de propuneri

  • Propuneri nu au putut fi implementate de firma care a realizat site-ul si se ocupa de mentenanta acestuia

Parcurs

Deoarece site-ul dezvoltat care il inlocuise pe cel vechi nu se putea modifica s-a luat decizia de a renunta la toata investitia realizata pe o perioada de 4 luni si sa se realizeze un upgrade al vechiul site de la opencart 1.5 la opencart 2.3

  • Echipa LISAL a realizat upgrade-ul vechiului site de la opencart 1.5 la opencart 2.3
  • Noul site a fost pus live la finalul lunii aprilie iar intr-o saptamana sse ajunsese deja la 7-8 comenzi pe
  • Pana la finalul anului s-a ajuns ca intr-o luna sa se plaseze 30-35 comenzi pe zi

Rezultate

Rezultatele au inceput sa fie vizibile in cateva zile iar tendinta de crestere s-a mentinut pana la finalul anului cand s-a ajuns la aproximativ 35 comenzi/zi

  • in 12 luni s-au generat vanzari de 1 031640 lei (aproximativ 209 257 Euro)
  • au fost efectuate 6893 tranzactii (aproximativ 20 comenzi directe din site pe zi fara comenzile afiliatilor)
  • durata medie petrecuta in site de utilizatori a fost de 2.05 minute
  • rata de respingere a fost de 56.02%
  • rata de conversie este de 2.34% (pentru articole de botez exista o sezonalitate)
A meritat renuntarea la investitia initiala si inceperea proiectului de la zero? Daca se ia in considerare faptul ca articolele de botez au o sezonalitate in fiecare an si faptul ca s-a ajuns la un echilibru in sensul ca pe langa vanzarile directe prin intermediul site-ului s-a identificat si configurat un flux de lucru pentru afiliati, raspunsul este unul pozitiv.
Call Now ButtonSuna acum!