Proces scriere articole SEO

Cum alegem un subiect pentru scrierea unui articol SEO?

Despre orice, SEO (Search Engine Optimization)

Marketing LISAL

decembrie 11, 2019

Acasă » Blogul nostru » Despre orice » Cum alegem un subiect pentru scrierea unui articol SEO?

decembrie 11, 2019
Marketing LISAL

Toate afacerile care vor sa-si faca prezenta simtita si in online trebuie sa aiba un website. Dar, cel mai important aspect este sa aiba un website optimizat dpdv SEO.

Ce inseamna SEO?

SEO înseamnă Optimizarea motoarelor de căutare, care este practica creșterii cantității și calității traficului către site-ul tau prin rezultatele organice ale motorului de căutare. Practic, SEO inseamna sa reusesti sa te situezi pe pozitii cat mai inalte in motoarele de cautare pe cuvinte cheie de interes pentru afacerea ta.

Creeaza un blog pentru business-ul tau

Una dintre cele mai cunoscute metode de a aduce trafic de calitate pe website-ul tau si, in acelasi timp, de a te clasa pe pozitii cat mai inalte in motoarele de cautare este aceea a crearii unui blog: o pagina prinicipala pe care sa adaugi continut relevant periodic.

Alegerea topicurilor SEO

Primul aspect pe care trebuie sa il avem in vedere atunci cand incepem un blog este acela al alegerii topicurilor. Trebuie analizata piata pentru a vedea ce fel de articole scriu competitorii nostri. Subiectele alese pentru fiecare articol trebuie sa fie atat relevante pentru afacerea noastra, dar si de interes pentru cititori.

Astfel, dupa alegerea unei teme de interes putem da frau liber cuvintelor? Nu! Inainte de a ne asterne gandurile in online trebuie sa ne asiguram ce fel de cuvinte folosim. Trebuie sa legam cautarile userilor de site-ul nostru si astfel, de a aduce fiecare articol in topul cautarilor.

Cuvinte cheie pentru Google

Primul pas pe care il avem de facut este acela de a separa cuvintele cheie pe care le consideram potrivite pentru afacerea noastra. Exista cuvinte cheie de tip informational, adica acele cuvinte care sunt cautate cu scopul de a afla cat mai multe informatii cu privire la acel topic si cuvinte cheie de tip tranzactional, adica cele care sunt cautate pentru a face o achizitie. Odata delimitate, folosim Google-ul sa vedem ce face competitia. Cautam in bara de search cuvantul cheie de interes. Luam primele cateva articole care se afiseaza si, daca avem tool-uri SEO de care sa ne folosim, ne ajutam de ele, daca nu, verificam modul in care au fost scrise acele articole manual.

Asadar, daca vrei ajutorul unei echipe de specialisti, Lisal Expert este aici pentru tine! Suntem o echipa tanara cu o multime de idei. Te vom ajuta sa ajungi in Top pe cuvinte cheie de interes pentru tine si afacerea ta!

Fii pe faza! Urmeaza un articol despre alegerea cuvintelor cheie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole din aceeași categorie