Am un website optimizat pentru dispozitive mobile?
Te-ai întrebat vreodată dacă ai vizitatori care accesează website-ul tău de pe telefoane mobile?
Dacă răspunsul este DA, atunci ai verificat în google analytics câți vizitatori accesează site-ul de pe dispozitive mobile?
Ai un răspuns pozitiv? Atunci trebuie să ai verificat care este timpul mediu de vizualizare?
Dacă răspunsul este NU, atunci te-ai întreba DE CE?
Ar putea fi mai multe răspunsuri: a ajuns pe pagina respectivă deoarece a fost redirecționat prin intermediul unui anunț plătit dar informația se afișează ciudat sau a dat click pe primul link afișat de un motor de căutare iar pagina care s-a afișat nu poate fi citită ușor sau pur și simplu pagina care se deschide nu are niciun sens. Acest lucru înseamnă că paginile și conținutul din website-ul tău nu sunt optimizate pentru terminale mobile (telefoane, tablete, dispozitive cu ecrane mici).
Din ce cauză website-ul nu este optimizat pentru terminale mobile?
- Poate din cauză că acel site a fost construit acum 2 – 4 ani în urmă și este depășit din punct de vedere tehnologic deoarece nu s-au mai facut upgrade-uri.
- Sau website-ul nu este optimizat pentru terminale mobile deoarece nu s-a solicitat acest lucru când a fost implementat.
- Fiindcă tema website-ului nu permite afișarea paginilor în mod prietenos pentru terminale mobile deoarece nu conține elementele specifice.
Deoarece sunt mulți de „Poate …” iar tu care ești un proprietar de website-uri nu ai noțiunile necesare de programare sau cum să îți faci website-ul să fie optimizat pentru terminale mobile, există câteva instrumente (tool-uri) puse la dispoziție de Google, Bing și alții care îți permit să verifici acest lucru.
Cele două instrumente puse gratuit la dispoziție de Google Webmaster Tools și Bing Webmaster sunt:
0 Comentarii